PanPablo
5 minut

Dylematownik, czyli odpowiedzi na najpopularniejsze pytania podczas Black Friday

Tutaj znajdziecie odpowiedzi na wszystkie najczęściej zadawane pytania o produkty, wysyłki czy dostawy, które trafiają do nas różnymi kanałami.

5/5 - (2 votes)

Black Friday to dość dynamiczny okres w działalności każdego sklepu on-line. Natężony ruch na stronie i w magazynie, zdecydowanie więcej wiadomości w każdym możliwym kanale komunikacji: na instagramie, na messangerze, w komentarzach pod postami, w skrzynce mailowej i wiele telefonów. Może to niepopularna opinia – ale lubimy to.

Lubimy rozmawiać z naszymi klientami, badać ich zainteresowania i doradzać szczerze w wyborze odpowiedniego koloru, modelu czy najważniejsze – rozmiaru. Jest to dla nas szalenie istotne, bo zależy nam, żeby nasi odbiorcy kupowali faktycznie to, czego aktualne potrzebują – dopasowane do ich sylwetki, rozmiaru stopy czy stylu życia. Zależy nam nie tylko na tym, żeby byli zadowoleni z zakupu, ale też, żeby nie musieli nic zwracać, bo każdy zwrot to dodatkowo pozostawiony ślad węglowy.   

Black Friday w PanPablo będzie trwać od 23-29.11. Listopad to szalony okres, kiedy chęci zakupowe są intensywniejsze niż zwykle. Dlatego będziemy pomagać Wam wybrać jakościowe produkty, które zostaną z Wami na dłużej. Jeżeli macie swoją zaplanowaną listę zakupów – wybierzcie i przede wszystkim dobierzcie produkty dobrze. Taką myśl przekazujemy naszym klientom nie tylko na okres Black Friday, ale również przez cały rok. 

Żeby ułatwić Wam dobór odpowiednich rozmiarów i kontakt w tym czasie stworzyliśmy specjalny Dylematownik. To lista hot pytań, które otrzymujemy najczęściej, więc mamy nadzieję, że odpowiedzi pomogą również Wam. 

Rozmiary

Rozmiarówka butów Native model Fitzimmons – jaki rozmiar mam wybrać? 

Model Fitzsimmons marki Native odbiega lekko od standardowej rozmiarówki, ale spokojnie – staramy się go okiełznać tak, żebyście trafnie wybrali rozmiar odpowiedni do Waszej stopy. W tabeli rozmiarów umieściliśmy nasze sugerowane wybory. Ważne info: Rozmiarówka różni się w obrębie tego samego modelu. Kliknij „tabela rozmiarów” i sprawdź swój sugerowany rozmiar przy każdym kolorze, który Cię interesuje! 

Rozmiarówka sztybletów Blundstone – jaki rozmiar wybrać? 

Na początku sprawdź, czy model Blundstone, który planujesz zakupić ma okrągły lub kwadratowy nosek (różnicę pokazujemy na zdjęciach niżej). Następnie sprawdź długości wkładek i wybierz swój rozmiar: 

Blundstone z okrągłym noskiem
Blundstone z kwadratowym noskiem

Ważne info! Rozmiary 38 i 39 pasują na stopę o tej samej długości. Jeśli masz szerszą stopę, wybierz rozmiar 39. Podobnie jest z rozmiarami 43 i 44 – rozmiar 44 długością jest taki sam jak 43, ale szerszy.

Rozmiarówka EMU – standardowe modele i kapcie Mayberry 

W przypadku większości modeli EMU Australia wybieramy swój standardowy rozmiar (warto przed wyborem sprawdzić jeszcze tabelę rozmiarów z długościami wkładek dostępną na stronie przy wyborze rozmiaru). Spoglądając na tabelę rozmiarów dziecięcych butów EMU Australia znajdziecie długość stopy podaną w wartości od X do Y. To dlatego, że buty wykonane są z naturalnego kożucha, który wraz z użytkowaniem lekko się rozbija.  

Wyjątkami są kapcie Mayberry i Mira, polecamy brać o rozmiar większe niż standardowy rozmiar, czyli jeśli Twój rozmiar to 38, kapcie EMU Australia wybierz w rozmiarze 39.

Rozmiarówka kurtek Didriksons

Kurtki Didriksons należy wybierać o rozmiar mniejsze, niż zazwyczaj. Jeśli lubicie nosić pod kurtką grubszy sweter lub polar (co w przypadku Didriksons nie jest konieczne, bo kurtki są bardzo ciepłe) – wybierzcie swój rozmiar. Nawet mniejszy rozmiar kurtki wciąż może wydawać się za duży, ale przestrzeń między kurtką a ciałem jest potrzebna do odpowiedniej termoregulacji. Kurtki o kroju oversize mają rozmiary łamane np. 36/38. Realnie oznacza to, że kurtce bliżej jest do rozmiaru wyższego tzn. w tym wypadku do 38. 

Jeżeli chodzi o dziecięce modele – rekomendujemy wzięcie większego rozmiaru!

Dostępność produktów 

Czy produkt X znajduje się w sklepie stacjonarnym? 

Możesz to bardzo szybko i łatwo sprawdzić w sklepie internetowym w karcie interesującego Cię produktu. Pod wyborem rozmiaru i ceny znajdziesz opcję “Sprawdź dostępność w sklepie stacjonarnym”, po kliknięciu dostaniesz odpowiedź, czy dany produkt (w konkretnym rozmiarze) jest dostępny w sklepie stacjonarnym lub nie. 

  • Produkt jest dostępny: 
  • Produkt nie jest dostępny

Czy spodziewacie się uzupełnienia rozmiarów / dostawy w najbliższym czasie marki X? 

Czas pandemii mocno wpłynął na logistykę dostaw od różnych producentów – nie jesteśmy w stanie precyzyjnie odpowiedzieć Wam na te pytania, bo jest to złożony proces. Dostawy są obecnie mocno opóźnione, po otrzymaniu dostawy towar jest przyjmowany do naszego magazynu zewnętrznego, a następnie uzupełniamy stany widoczne na stronie. Najlepszym rozwiązaniem będzie zaznaczenie opcji “Powiadom o dostępności” przy brakującym rozmiarze Waszego ulubionego przedmiotu. Po pojawieniu się Twojego rozmiaru na stronie, otrzymasz maila.

Pro tip – mail może pojawić się w zakładce “Oferty”. 

Zamówienia, reklamacje, wymiany i zwroty

Jak zwrócić towar?

Nie robimy żadnego problemu, jeśli zamówiony produkt Ci nie pasuje. Nie chcemy, abyś nosił rzeczy, które Ci nie odpowiadają – wszystko musi być dopasowane i satysfakcjonować Cię w pełni, taka jest nasza idea. Jak sprawnie zwrócić zamówiony produkt dowiesz się szerzej tutaj: CHCĘ ZWRÓCIĆ TOWAR

Czy mogę wymienić towar?

Nie wymieniamy produktów. Bezproblemowo możesz jednak zwrócić produkt (CHCĘ ZWRÓCIĆ TOWAR), a następnie zakupić nowy o innym rozmiarze lub kolorze. 

Ciekawą opcją jest skorzystanie z płatności PAYPO – robiąc zakupy i wybierając tę formę płatności na początku to PayPo płaci rachunek za Twoje zakupy. Po otrzymaniu paczki decydujesz, czy produkt Ci odpowiada. Jeżeli nie to możesz zwrócić całość lub część zamówienia i zapłacić tylko za to, co zostaje u Ciebie w domu. A następnie zamówić nowy produkt o innym rozmiarze lub kolorze nie zamrażając przy tym swojej gotówki!

Czy mogę zwrócić rzeczy zamówione internetowo w sklepie stacjonarnym we Wrocławiu? 

Jasne, jeżeli zrobiłeś zamówienie w sklepie internetowym i chcesz je zwrócić – możesz zrobić to stacjonarnie w sklepie we Wrocławiu (ul. Piłsudskiego 52). Miej przy sobie produkt i numer zamówienia. Najlepiej, jak przyjdziesz rowerem lub komunikacją miejską – Twój zwrot nie pozostawi dodatkowego śladu węglowego! 

Jak zareklamować towar? 

Wybieramy produkty najwyższej jakości, jednak czasem może się zdarzyć, że jakiś produkt nosi wadę fabryczną. Jeśli nie minęły dwa lata od zakupu, możesz zareklamować produkt. Jak sprawnie i bezproblemowo przejść przez proces reklamacji dowiesz się tu: CHCĘ REKLAMOWAĆ PRODUKT

Dostałem/a inny produkt niż zamawiałem lub produkt jest uszkodzony / niekompletny, co zrobić w takiej sytuacji? 

Jeżeli po otwarciu wyczekanej paczki okaże się, że to nie jest jednak ten produkt, na który czekaliście lub produkt jest uszkodzony / niekompletny, napiszcie maila na sklep@panpablo.pl z załączonym zdjęciem produktu. Pomyłki zdarzają się bardzo rzadko, ale statystycznie mogą się zdarzyć. Cały czas pracujemy i udoskonalamy procesy sprzedaży i wysyłki. 

Gdzie znajdę paragon lub fakturę do zamówienia? Dlaczego nie ma go w paczce? 

Nie dołączamy paragonu lub faktury zamówienia do paczek, ponieważ jest to dla nas niepotrzebna strata papieru. Dokument wysyłamy w wersji elektronicznej w osobnym mailu po wysłaniu przez magazyn zamówienia. Jednak, jeśli chcesz zareklamować lub zwrócić produkt – wystarczy mail transakcyjny z numerem zamówienia. No problem! 

Nie otrzymałem/am potwierdzenia zakupu. Czy na pewno dokonałem/am zakupu? 

Mail potwierdzający transakcję przychodzi automatycznie na Twoją skrzynkę pocztową zaraz po złożeniu zamówienia. Jeżeli go nie widzisz, sprawdź w SPAMie (Gmail czasami płata takie figle). Jeżeli w SPAMie wciąż go nie ma – napisz do nas na sklep@panpablo.pl podając maila, z którego dokonawałeś/aś zamówienie. 

Na więcej podobnych pytań odpowiadamy tu NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Nie ma tu odpowiedzi na Twój dylemat zakupowy? Napisz do nas, odpowiemy natychmiast! W okresie Black Friday jesteśmy dostępni na Instagramie (wiadomości Direct Message), na Messengerze (jako czat na stronie lub FanPage’u Facebook) oraz pod mailem od godz. 8.00 aż do 20.00 (od 23-29 listopada). Na wszystkie wiadomości wysłane po tym czasie odpowiemy następnego dnia rano.

Przeczytaj także

Oceń artykuł:
5/5 - (2 votes)
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments